کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

در روز عروسی داماد باید خوش تیپ به نظر برسد به همین خاطر کت و شلوار داماد بسیار حائز اهمیت می باشد و باید مناسب با سایز و اندازه داماد باشد.

هر دامادی می خواهد در بزرگ ترین شب زندگی اش ، باشکوه تر و جنتلمن تر و باوقارتر از همیشه ظاهر شود. خوش پوشی و آراستگی آقای داماد نسبت مستقیم به شکل ، طرح و مدل کت و شلوار انتخابی وی دارد و نمایش همزمان قدرت و مهرورزی و خوش سلیقگی وی در شب عروسی است. متاسفانه سایزها و مدل های موجود در بازار برای افراد سنگین وزن محدودند و و این محدودیت از بزرگ ترین مشکلات و دغدغه هایی آقا دامادهای سنگین وزن برای انتخاب و خرید و پوشیدن کت و شلوار است.

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

در زمان‌های گذشته مردها آنقدر درگیر دامداری و کشاورزی بودند که کمتر دامادی در عروسی لباس رسمی می‌پوشید چه برسد به کت و شلوار. در سال‌های 1700 پوشیدن لباس رسمی فقط مختص اشراف و نجبا بود. قرن 19 ام که فرا رسید یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان آن زمان به نام گریسوالد لوریلارد، پایین کت بلندش را تا کرد و کتی کوتاه درست کرد. این کت از بدترین نوع پشم دوخته شده بود و هیچ جیبی هم نداشت. اما این مرد با این کت به یک مهمانی رسمی رفت. در سال 1930 شرکت مارلیس و رودولفکر اولین بازار فروش کت‌های کوتاه امروزی را به دست گرفتند؛ یک کت دوخت این شرکت 16 دلار قیمت داشت.

باید توجه داشته باشید که کت و شلوار دقیقا برای‌تان اندازه باشد. مردانی که لاغرترند در کت‌های دولبه و 6 دکمه خوش استایل‌تر می‌شوند. بهتر است بگویید اپل‌های کت را برای‌تان بزرگتر کنند و کمر کت را آن‌قدر بگیرند تا در آن راحت باشید. این چند نکته باعث می‌شود بدن شما در کت و شلوار دامادی تنومند‌تر به نظر برسد. شلوار دامادی زمانی قشنگ بر بدن می‌ایستد که پاهای آقا پر باشد اما صادقانه‌اش را بخواهید در انتخاب شلوار کت نمی‌توان زرنگی به خرج داد و پاهای عضلانی‌تری را به نمایش گذاشت.

استفاده از کت و شلوارهای غیر رسمی که کت های آن ها، مانند کت های رسمی، شانه های پهن ندارند و در داخل آن ها از آستری استفاده نشده، جهت موقعیت های معمولی و غیر رسمی یک انتخاب کاملا صحیح به نظر می رسد

شلوار مناسب برای کت و شلوار می بایست باسن کاملا صاف و بدون هیچ گونه چین خوردگی، به تن شما بنشیند و قسمت جلوی آن نیز می بایست کاملا یکنواخت بایستد. در غیر این صورت سایز و یا برش شلوارتان مناسب با اندام شما نخواهد بود

منبع : خدمات مجالس